Opublikowano

w


Każdy blok tegorocznej konferencji ma swojego_ą koordynatora_kę. Czas przedstawić (w kolejności alfabetycznej) pierwszą trójkę!

Anna Kowalska

Większość osób larpujących zna ją jako Laleczkę lub Morwen. Jej szerokimi zainteresowaniami są fantastyka i historia starożytna. Larpuje od jakiś 10 lat, różnego rodzaju gry pisze od 7. Jest związana z organizacjami takimi, jak Sabat Team, Ennorath, Stymularpy, produkuję 4th of July, prężnie działa w szeregach Compagnii di Farabutti, prowadziła prelekcje i panele dyskusyjne na różnych odsłonach KoLi. W larpach zajmuje się głównie logistyką, tworzeniem spójnych i ciekawych mechanik, jasnych powiązań oraz relacji. Jako gracza najbardziej kręcą ją ciężkie, emocjonalne wątki, play to lose i play to lift. Na co dzień pracuje jako architekt rozwiązań w branży IT, jeżdzi na konferencje i opowiada o nowych technologiach. Uwielbia podróżować i spędzać czas na świeżym powietrzu.

Anna opiekuje się blokiem o produkcji gier, który nazwaliśmy “Larp to Rzeczywistość”

Piotr Krokosz

Organizator larpów od 2014 roku, jeden z głównych założycieli Larpa Gothic, społecznik, człowiek o wielkim sercu dla graczy i specjalista od social mediów i zarządzania projektami. Doświadczony designer gier terenowych, skupiający się na eksplorowaniu granic budowania społeczności pomiędzy mistrzami gier, a graczami oraz implementacją nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań integracyjnych i komunikacyjnych. Z zamiłowania obserwator sceny larpowej, prowadzący serię podkastów „Larpcast – larpy w słuchawce”.

Piotr opiekuje się blokiem o światotworzeniu uniwersów gier, który nazwaliśmy “Larp to świat”.

Piotr Milewski

Projektant gier w Sirius Game Studio i wykładowca akademicki w Katedrze Systemów Informatycznych Uniwersytetu Morskiego w Gdyni. Autor ponad 200 larpów, gier miejskich, planszowych i karcianek. Organizator festiwali gier (Hardkon w latach  2007 – 14 i DramHaven 2016) i warsztatów larpopisania Hardkon: Larpers’ Retreat.  Od jesieni 2014 roku współtwórca larpowej sceny BlackBox 3City. Dwukrotnie nagrodzony w konkursie Złote Maski za najlepszy scenariusz larpu; trzecią Maskę przygarnął w kategorii Najlepszy Gracz. Autor artykułów, prelekcji i prezentacji o projektowaniu gier. Redaktor sekcji „Modern Education is Fun” w drugiej edycji „The Book of Trends in Education”, publikacji „Nasiona, Drzewa Ogrody” o historii larpowania w Polsce oraz antologii larpów o tematyce LGBTQiA „Prism”.

Piotr opiekuje się blokiem o tworzeniu elementów narracji “Larp to opowieść” oraz blokiem “Larp w biznesie i kulturze” o praktycznym zastosowaniu gier larpowych.