Opublikowano

w


Nasz cykl prezentacji opiekunów i opiekunów bloków programowych tegorocznej KoLi dobiega końca. Czas przedstawić (w kolejności alfabetycznej) ostatnią trójkę!

Piotr Budzisz

Właściciel firmy Sirius Game Studio, który porzucił doktorat z fizyki na rzecz pełnego poświęcenia się projektowaniu i produkowaniu gier. Niezawodny i pracowity, konsekwentny i oddany rozwojowi produktu, testowaniu, produkcji i wydawaniu gier. Jest odpowiedzialny za wyprodukowanie ponad 100 wydarzeń o charakterze doświadczenia immersyjnego [ang. immersive experience] oraz ponad 200 gier larpowych. Swój czas wolny lubi spędzać jako prowadzący i producent larpów w ramach sceny BlackBox 3City (działającej od 2014 roku), organizator festiwali larpowych Hardkon, Dreamhaven and BlackBox Summer Week.

Piotr opiekuje się blokiem o nadchodzących wydarzeniach, który od lat nosi nazwę “Co? Gdzie? Kiedy?”. Będzie też odpowiedzialny za przebieg wyborów miasta goszczącego KoLę 2025.

Jakub Krassowski

Larpowiec urodzony w Gdańsku w 1984 roku, larpuje od 2001 roku.

Od 15 lat zajmuje się organizacją larpów, specjalizuje się w produkcji eventów i projektowaniu doświadczeń. Jest dumny, że brał udział w takich projektach jak Larp “4th of July”, “Convention of Thorns”, BlackBox3City, The Witcher School czy konkurs Larpowe Laury.

Jakub współpracował z wieloma grupami larpowymi. Dwie najbardziej godne uwagi to Stymularpy (z Idą Pawłowicz) i Pod Owczarkami (z Meg Pomorską). Niedawno wraz z Marcinem Słowikowskim założył LarpVenture, komercyjną organizację non-profit zajmującą się produkcją wysokiej jakości larpów.

Poza larpami Jakub od ponad 5 lat pełni kierownicze stanowiska w branży finansowej i koncentruje się na rozwoju ludzi oraz wprowadzaniu doskonałości operacyjnej. Zaangażowany i analityczny, wykorzystuje swoje wykształcenie z zakresu zarządzania i psychologii do budowania efektywnych i harmonijnych zespołów, które napędzają całe firmy.Jakub opiekuje się blokiem o zarządzaniu wydarzeniem, jakim jest larp, który nazwaliśmy “Larp to projekt”.

Zofia Skowrońska

Game designerka i organizatorka eventów. Założycielka marki Zula Costumes, pod którą prowadzi wydarzenia związane z kostiumami, larpami, grywalizacją. W grach poszukuje prawdziwych emocji. Lubi spójne designy oraz wpływanie na zmysły uczestników. Do jej scenariuszy należą pierwsze edycje “The Witcher School”, „Ostatni Rejs”, „Chłopiec, który…”, “Co się wydarzyło w Stillwater?, “Rękawiczki” i “Cyrk, 1920-1950”. Pandemia odciągnęła ją od larpów ku pisaniu scenariuszy do gier mobilnych, aktywizmowi feministycznemu, wykładaniu storytellingu oraz kupowaniu zbyt wielu drogich świec zapachowych.
Zofia opiekuje się blokiem o procesach około larpowych (takich jak warsztaty, briefingi czy techniki wychodzenia z roli i integracji doświadczenia), który nazwaliśmy “Larp to proces”.