
Uczestniku!
Podsumowujemy najważniejsze informacje organizacyjne:
Wstęp na Konferencję jest wolny. Jedynie na warsztaty wymagana jest bezpłatna rejestracja (link w komentarzu).
Konferencja odbywa się w budynku C7 AGH (ul. Czarnowiejska 36).
Punkty programu odbywają się w całości na piętrze 4., quiet room znajduje się na piętrze 5., a sala do networkingu na piętrze 3. (patrz: mapka poniżej).
Aktualna wersja programu dostępna jest pod linkiem w komentarzu. Zwróćcie uwagę, na nowy punkt – Wybory Organizatorów KOLI 2027 – który odbędzie się w sobotę przed afterparty.
Afterparty odbywa się w sobotę, od 20:30 w Klubie Studio (ul. Budryka 4).
Również w piątek zapraszamy chętnych do Lost Bar (ul. Szewska 20) od 20:30.
Istnieje możliwość zamówienia na sobotę obiadów z dostawą bezpośrednio na teren Konferencji. Koszt 2-daniowego obiadu w wersji mięsnej lub wegetariańskiej, wynosi 33 zł, będzie możliwość płatności kartą przy odbiorze. Formularz zamówienia (otwarty do 20:30 w piątek) dostępny w komentarzu.
Dla osób niebędących pracownikami AGH nie jest możliwy wjazd na teren uczelni.
Możliwe jest parkowanie na ul. Reymonta lub przy ulicach dochodzących do Czarnowiejskiej (strefa parkowania A), przy Czarnowiejskiej 17 znajduje się również płatny parking.
P.S.: Organizatorzy Krak-Onu prosili o przekazanie, że na akredytację dostarczą worek lost&found z ostatniej edycji konwentu – pamiętajcie o odbiorze, jeśli coś zostawiliście!
